12/22/2010

Spoiling myself

Avui he aprofitat que havia baixat a Barcelona per anar a comprar-me un "capritx" que deu fer prop d'un mes que tinc. Els que em coneixen ja saben les meves obsesions. Concretament aquesta obsessió:

Mando Diao - Above and Beyond

Com ja he dit potser fa un mes que el volia comprar tot i que em feia por sobretot pel tema MTV, però realment és magnífic (gràcies a Spotify per a deixar-me escoltar el CD abans de comprar-lo). Però el millor és això:


Exactament doble CD. En principi aquesta edició limitada només estava disponible a Alemanya, però gràcies als senyors del Corte Inglés també el tenim aquí i només puc dir una cosa: correu a comprar-lo abans que es quedin sense.

El CD és genial, imagineu el millor de Mando Diao, ara imagineu-ho acustic, com per exemple Dance With Somebody que realment sembla una cançó nova, però no us treuré la diversió de descobrir-ho per vosaltres mateixos. D'altra banda sentir els comentaris en directe entre en Björn i en Gustaf no té preu. L'únic que retreuria és el packaging, que és de cartró... però ho compensa el llibret de fotos que hi ha a l'interior ;). Si mai heu decidit que un dia seguirieu els meus consells, ara és el moment.

No comments:

Post a Comment