12/20/2010

Tabac. Fum. Asma.

Tinc ganes que entri en funcionament la nova llei del tabac. O com es digui quan les lleis comencen a aplicar-se. Moltes ganes.

Mai he estat fumadora, però tampoc no he estat mai una antifumadora recalcitrant, és clar que a vegades em molestava el fum, però no em feia res si hi havia algú fumant al meu costat. Obviàment la meva idea del millor que podia fer l'últim dia de la meva vida no corresponia amb estar tancada en una sala plena de fum, però si s'havia de fer es feia. Sí, tot això en passat. Actualment no puc suportar ni sols una sola persona fumant a prop meu a l'aire lliure, almenys no sense tossir. Per que pel que sembla tinc asma d'esforç, tot i que jo en diria més aviat d'esforç, de fred i de fum.

Per això m'agradaria demanar des d'aquí que si en algun lloc està prohibit fumar no es fumi, per que estic farta d'anar a discoteques que tenen sales on no es pot fumar i trobar-me gent fumant, que sí que és poca, però jo de seguida ho noto coi! Que no costa res anar al lloc habilitat per més que sembli que una sola persona fumant-se un piti en un lloc tant gran no fa mal a ningú, per que a mi sí que em fa mal!

No comments:

Post a Comment