8/14/2009

Just to get started

M'he deixat enganyar per a fer-me un blog, les raons per fer-se'n un són, com ho diria, variades i finites, però en el fons com que això ho veurà molt poca gent no deixa de ser una petita finestra cap a mi mateixa. Per tant, potser que escrigui molt o escrigui poc, que escrigui esperant que algú ho llegeixi o que en realitat escrigui només per mi, no ho sé. En principi l'intenció és anar penjant petites reflexions personals, textos i alguna que altra història. En el fons vindrà a ser una mica com jo, com la meva vida, caòtic i canviant segons els avatars del destí, depressiu a vegades, explosiu i força irracional en realitat. No sempre es pot tenir tot, i no sempre el que es té és perfecte, però deixem això de banda de moment i centrem-nos amb el que toca, i és que això tot just comença. No puc dir-vos benvinguts, per que no sé si hi sou o no, tampoc no us puc dir que espero que en gaudiu, per que de fet no sé ni si jo ho faré, ni tant sols puc dir-vos fins aviat, per que no sé quan temps durarà això. Només us demano que entreu amb discrecció, sense fer soroll i deixeu les coses allà on les heu trobat.

1 comment:

  1. He entrat amb discreció i no tocaré res, ho deixo tot tal i com ho has posat tu, però sí que faré una mica de soroll deixant aquest comentari. Jo el seguiré.

    ReplyDelete