8/30/2009

Aparences

En aquest món el més important és mantenir les aparences, tant hi fa que la realitat sigui tot el contrari, l'únic que conta és que la resta pensi que tot és perfecte. És important tenir una parella i ser feliç amb ella, per tant la gent aguanta de tot per a que la gent cregui que són la familia perfecta, aguanten infidelitats, bronques, mal rollos, aguanten el que sigui només per aparentar. També aparenten que tenen la familia perfecta obligant-se a fer coses en familia quan en realitat no es suporten, parlant bé d'uns fills que en realitat no aprecien per que no són res del que voldrien. I aparenten que tenen diners demanant credits a tort i a dret només per a poder portar un cotxe millor que el del veí. I jo dic a la merda les aparences, ja n'estic farta, jo no vull aparentar que estic bé amb ningú (entre d'altres coses per que ara mateix no tinc ningú), ni vull fer coses en familia, ni vull tenir un cotxe millor que el del veí, jo l'únic que vull és que em deixin viure la meva vida com jo vull, sense que ningú hi fiqui el nas que ja l'hi han ficat prou en aquests 21 anys de vida que tinc.

1 comment:

  1. Com que no tens ningú, eh? haha en fi estic d'acord, la teva vida es teva i de ningú més, igual que la meva, però la gent no enten que volem independència en tots els sentits.

    ReplyDelete